Mi-am început activitatea alături de .msg România în 2015, pe poziția de Business Consultant în departamentul msg Gillardon, cunoscut sub denumirea de departament de Banking.
Am parcurs mulți kilometri de atunci. Mi-am petrecut prima zi în cadrul companiei la Start Tag-ul din München, iar apoi am călătorit la Bretten, unde se afla sediul msg Gillardon. Acesta a fost primul meu job și primul training la care am participat, imediat după ce părăsisem băncile facultății.
Cred că cel mai important aspect, pentru mine, a fost atmosfera plăcută, care să m-a făcut să-mi doresc să mă întorc la birou în fiecare zi. Îmi doream ca ceea ce fac să nu devină monoton și repetitiv. Ambele s-au îndeplinit. În prezent, mă bucură faptul că am ocazia să lucrez alături de oameni care sunt mai mult decât colegi de lucru. Sunt convins că va rămâne așa și pe viitor.
În dezvoltarea mea profesională au jucat un rol esențial seminariile ținute de către msg Gillardon, unde au fost abordate tematici din domeniul financiar-bancar. De asemenea, aș menționa și workshop-urile la care am participat în cadrul deplasărilor la client, deoarece prin intermediul acestora am primit feedback relevant legat de software-ul dezvoltat și, în același timp, mi-au oferit o viziune mult mai largă asupra necesităților clienților.
Proiectul la care lucrez în prezent este o aplicație de controlling bancar, de management al riscului de dobândă și de lichiditate. Rolul meu în cadrul proiectului este de „mediator” între nevoile clienților și development, fiind responsabil de găsirea unui mod optim de a integra cerințele clienților în dezvoltarea aplicației.
Cea mai mare provocare pe care am identificat-o a fost în cadrul activității de hotline. În acest caz trebuie să găsim soluții la o multitudine de întrebări și cerințe, care variază de la metoda de calcul a aplicației, workflow și pot fi și de natură tehnică. Peste fiecare „piedică” trec cu ajutorul echipei.