Fac parte din echipa msg România din luna mai a anului 2015, fiind pe o poziție de Payroll Specialist. A fost o surpriză plăcută pentru mine să găsesc lume relaxată, responsabilă, care să nu fie împinsă de la spate pentru a-și face treaba. Inițial mi-am dorit să găsesc o echipă faină, unde să mă pot adapta și să stau cel puțin 2 ani... Well, au trecut 5 ani de atunci.
Discuțiile 1-1 cu superiorul meu și training-urile de soft skills au contribuit în cea mai mare măsură la dezvoltarea mea profesională, „proiectul” meu fiind cei cca. 7.000 de angajați din Germania. Activitatea mea cuprinde tot ceea ce se întâmplă în culise: concedii, salarizare, relația cu Casa de Asigurări, cu Administrarea de Finanțe, contracte. În poziția de Payroll Specialist intră multe responsabilități: o bună comunicare cu angajații (=clienții noștri), rezolvarea situațiilor delicate (decesul unui angajat, concedieri etc.), îndeletnicirea cu partea tehnică ce ține de SAP, Ticket System ș.a.m.d, dar și studierea continuă a legislației Germane.
Printre cele mai mari provocări ar fi munca non-IT, de la distanță, pentru echipa din Germania. Cu timpul, s-a ameliorat situația pentru că tot mai multe poziții non-tehnice s-au deschis și în cadrul altor echipe. În ciuda provocărilor, mi-am dezvoltat în cea mai mare măsură skillurile de conflict management, furnizarea de feedback și capacitatea de coaching.
Am început să lucrez aici în urmă cu 5 ani și momentan nu-mi doresc altceva. Despre activitatea la msg România am o impresie cât se poate de bună. Există o relație de încredere, respect și transparență în comunicare, atât la nivel de echipă cât și la nivelul întregii companii. Plus, între timp mai mulți din familia mea și-au găsit de asemenea un loc în msg, iar acest fapt spune multe.